God morgon.

I morse vaknade jag av att lillen var en vilding i magen min. Så kring halv 7 tiden vaknade jag och de gick inte alls att somna om. Så jag och hjärtat låg kvar i sägen och mös till sparkarna från lillen. Kring halv åtta for hjärtat in till stan då han skulle till läkaren och efter de är de jobb som gäller för honom..

Då han for slog jag på en film som jag somnade till i går kväll, bröllopsfotografen. Den var bättre än jag trodde faktiskt.

Nu ska jag kliva upp från sängen och äta lite frukost.

Vad ska alla göra ikväll?

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltid lika mysigt att vakna till lillens sparkar men det blir nog ännu mysigare när h*n väl kommer ut! Ska också få ett sommarbarn, Är själv gravid i v.35 nu!

2010-05-01 @ 08:44:53
URL: http://pirihallberg.blogspot.com
Postat av: Adam & Alishas mamma

Tack :)

2010-05-01 @ 11:23:04
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0